İade ve İptal Prosedürü

 

Siparişiniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz.

 

Satın almış olduğunuz üründe bir problem yaşar, yada beğenmez iseniz, aşağıdaki şartlara uymak koşulu ile İade yada Değişim için ürün kabul edilebilmektedir.

 

  • Ambalajı açılmamış, üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma olmamalıdır.
  • Satın alınan ürün kesinlikle kullanılmamış olmalıdır.
  • Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle yükümlüdür.
  • Kargo teslim tarihinden itibaren yasal iade süresi olan yedi (7) günlük süre geçmemiş olmalıdır.

 

Yukarıdaki şartların iade etmek istediğiniz ürünler için geçerli olduğunu düşünüyorsanız, müşteri temsilcimiz ile  telefon yada e-posta yolu ile irtibata geçerek iade konusunda onay almanız gerekmektedir. E-posta yolu ile alınan onaylar iadeniz için bir zemin oluşturmakta ve takibi yapılabilmektedir. İade talebiniz olumlu olarak karşılandıktan sonra, iade etmek istediğin ürün ve ürünleri, ürün faturası, sipariş numaranızı da içeren bir dilekçe veya iade notu ile;

 

Mizanplas Gıda Turizm Ticaret Limited Şirketi

YeniCami Mahallesi Adnan Menderes Cad. Atagün İş Merkezi No:1/Z11 Adapazarı / Sakarya

adresine, teslim aldığınız kargo kutusu içerisinde gönderiniz. İade ve değişimlerde KARGO BEDELİ TARAFINIZA AİTTİR.

 

 

Önemli: KARŞI ÖDEMELİ OLARAK GÖNDERİLEN İADE VE DEĞİŞİMLER KESİNLİKLE KABUL EDİLMEMEKTEDİR. LÜTFEN MÜŞTERİ TEMSİLCİMİZDEN E-POSTA YADA TELEFON İLE İADE KONUSUNDA ONAY ALMADAN GÖNDERİ YAPMAYINIZ!


İadesi kabul edilemeyen ürünler;

 

  • Yukarıdaki ürünler için tanımlanan şartlara uygun olmayan ürünler
  • Kulak tıkaçları, göğüs pompaları gibi hijyenik ürünler (teknik sorun harici)
  • Kişisel bakım, parfüm ve kozmetik ürünler
  • Gözlük ve takı-mücevherat ürünleri

 

 

İade süresi geçmiş ürünler;

Yasalarla belirlenen 7 günlük iade süresi geçmiş sorunlu ürünler hakkında satın almış olduğunuz ürünün üretici/tedarikçi firması ile irtibata geçebilirsiniz.

 

Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün bize ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedelinden kargo masrafları kesilerek iade edilir. Havale iadeleri 2 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılmaktadır. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra kalan bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. kredi kartınıza ürün iade bedeli bankanız tarafından 1-5 gün içerisinde yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır. 5 günü geçmiş ve hesabınıza yansımamış iadeler için bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir.

 

Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza yaptığınız taksit sayısınca her ay taksit taksit, artı bakiye olarak yansıtılmaktadır. 

 

Önemli Not: İadeniz onaylandıktan sonra tarafınıza iade edilecek tutar, fatura üzerindeki ürün/ürünlerin bedelidir. Kargo, kullanılan bir hizmet olduğundan, bedeli iade edilememektedir.

 

 

İade Sorunu Yaşamamak İçin

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tuttururarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Siz ürünü teslim aldıktan sonra, kargoda zarar gören ürünlerle alakalı herhangi bir iade işlemi yapamamaktayız.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR